2012. március 15., csütörtök

Kicsihuszár


nagyhuszár:

 

8 megjegyzés:

Nagygyörgy Éva írta...

Gondolom a nagy huszár mögött félig takarásban a kicsi huszár motorja pihen :))))))

cucka írta...

(rosszabb, Kismicié, aki persze már megint alakított, mert nem volt hajlandó délutáni aludni, hanem inkább elorzott személyi igazolványokkal kártyázott és borsot tört a konyhapulton, aztán az ünnepség első öt perce után gyors lefolyású számháborúba csapott át, sosem hittem, hogy van ilyen, de igen, kismotoron is el lehet aludni. ülve. talán lesz fotó is, készült jópár.)

Lili írta...

Hát Cuckám, nekem a saját bejáratú huszárjaid, azonos lábtartása tűnt fel első pillantásra:)

Bea írta...

Nekem is a motor tűnt fel:) Nem egészen korhű:)))

cucka írta...

Lili, és tényleg. :))))

Bea, ennyi baki még az elhíresült egri csillagokban is belefért, igaz, ott egy karórás török szolgáltatta a móka tárgyát. ;)

Bea írta...

Igaz :-)

sellőlány írta...

Snajdig pasi mind a ketto! Apjuk ezek szerint meg mindig kiveszi a reszet a kozeletbol? Micis kepeket nagyon varom! :-)

cucka írta...

sellő, apjuk örök optimista. :) és sosem adja fel. :)
(miciseket én is, még mindig nem kaptam meg motoron számháborúzó micimet :( )

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator